• 24 uur per dag / 7 dagen per week
  • Wilhelminastraat 78, 5731 ER MIERLO
  • +31(0) 492 66 22 60

Klantportaal

Online portaal WebApp.
Hier vind u informatie over de route van uw kind(eren). Ook is het mogelijk om via dit portaal uw mutaties of een eventuele klacht door te geven. Indien u hier gebruik van wenst te maken, kunt u via onderstaande knop “klantportaal” toegang krijgen tot de website. U vraagt uw wachtwoord op door uw email adres in te voeren en vervolgens te klikken op ‘wachtwoord vergeten’, daarna logt u in met uw wachtwoord en e-mailadres. LET OP! Uw emailadres moet bij onze centrale bekend zijn. Indien dat niet zo is dient u hierover contact met ons op te nemen.
Indien u over een smartphone beschikt kunnen wij het nu nog makkelijker maken door het gebruik van een speciale App. Meer informatie treft u in onderstaande handleidingen

Functionaliteiten onlineportaal en WebApp:

  • Inzage in de ritplanning van uw kind en actuele locatie van het voertuig
  • 24/7 Doorgeven van mutaties (vrij/ziekte registratie)
  • Contactgegevens: direct bellen met 1 druk op de knop

 

Belangrijke info c.q. Handicaps.

Het belangrijk dat specifieke problemen c.q. handicaps die voor een veilig vervoer van uw en andere kinderen van belang zijn aan ons worden doorgegeven. Wij zullen dit met onze chauffeurs bespreken.

 

Wijzigingen en Calamiteiten.

Bergerhof Taxi zal u informeren wanneer er iets wijzigt met betrekking tot het vervoer, dit gebeurt ook bij een eventuele calamiteit. Wanneer een route ernstige vertraging oploopt zult u hierover worden geïnformeerd via een SMS bericht. Is uw kind niet of niet tijdig opgehaald, neem dan direct contact op met Bergerhof Taxi. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing. U kunt in het onlineportaal en op de App zien waar het voertuig met uw kind zich bevind. De namen en locaties van de overige passagiers zijn afgeschermd.

NEEM VRIJBLIJVEND CONTACT MET ONS OP +31(0)492 66 22 60